منتـــدى القســــــــــاميــــــون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولاستعراض المواضيع الاخيره

احلى نكت

كاتب الموضوعرسالة
القسامية الحرة
عضو قسامي
عضو قسامي
القسامية الحرة

انثى
البلد : فلسطين
الــدولــة : 0
رتبة العضو : احلى نكت 57b78089f7

احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: احلى نكت   احلى نكت Emptyالخميس نوفمبر 29, 2007 12:22 pm

*في واحد انجب 7أولاد فسمى نفسه 7أب
*واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.

*مرة واحد توأم شاف أخوه قال له: انت فين من الصبح يخرب شكلك أمي خلتني أستحمى مرتين.

*مذيعة قابلت اتنين مساطيل فسألت الأول: إيه رأيك في مصر؟ فرد عليها و قال: مصر دي أمي، فسألت الثاني نفس السؤال فرد عليها و قال: مقدرش أتكلم على أم واحد صاحبي.

*واحد بلدياتنا عاوز يفسح عروسته في شهر العسل، فسحها في منحل.

*شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

*مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!

*واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش

*مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

*واحد جاة توم حلف على الدكتور ياخذ واحد

* في خروف صابه الصرع ..ليييش؟؟؟؟؟ قرب عيد الأضحى

**فيه عجوز مسرعة على الخط السريع ليه؟ تجرب الزنوبه
--------------------------------------------------------------------------------
القسامية الحرة
عضو قسامي
عضو قسامي
القسامية الحرة

انثى
البلد : فلسطين
الــدولــة : 0
رتبة العضو : احلى نكت 57b78089f7

احلى نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت   احلى نكت Emptyالخميس نوفمبر 29, 2007 12:25 pm

سلامي الى كل المشتركين في المنتدى
وانشاءالله النكت تعجبكوا