منتـــدى القســــــــــاميــــــون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولاستعراض المواضيع الاخيره

انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فارس حماس
أجمـــــــل المواضـــــيـــع
أجمـــــــل المواضـــــيـــع
فارس حماس

ذكر
الــدولــة : 0
رتبة العضو : انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب A11cc69001

انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب Empty
مُساهمةموضوع: انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب   انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب Emptyالسبت سبتمبر 29, 2007 11:11 pm

بعض الاوقات ممكن نزعل من شخص أياً كان مين الشخص ده بقا ..... ممكن يكون صديقك ( الأنتيم ) .......... أو

اللى قاعد ومربع فى الحتة اللى فى الشمال من غير إيجار ....... وتفضل قاعد مع نفسك والشيطان يلعب فى

دماغك .. أنا أتصل بيه واقوله أنت اللى غلطان أنت اللى عملت كذا وسويت كذا ..... ترجع تقول لالالالالالا كرامتى ما

تسمحليش انا استنى لما هو اللى يتصل وارصهم له فى جنابه واقفل السكه فى وشه ...... بعد كل ده تلاقى

نفسك ماسك التليفون واول ما يرد عليك تقوله اخبارك ايه انا حبيت بس اطمن عليك طب مش عايز اى حاجه والنبى

انت تؤمر بس وتقعد تطول فى المكالمة على قد ما تقدر علشان تفتكر كلمة من اللى كنت عمال تحفظ فيهم بقالك

ساعتين علشان تقولها له كل الكلام ده يهرب منك

ياترى حصلت معاك قبل كدا ؟ وأمتا ؟ وإزاى وفين ؟

دى تحقيقات نيابة مش موضوع عادى
ريما
قســـــامي 1
قســـــامي 1
ريما

انثى
البلد : (غزة الحبيبة)

انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب   انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب Emptyالخميس فبراير 11, 2010 12:43 pm

*** انا الي برتاح لما أشوفو هوة البحررررررررررررررررررررررر بكفى اني بشوفى بتروح كل الهموم انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب Icon_redface والزعل مني*** ويسلموو كتير على موضوعك

انا زعلانة ومتضايقه منك ... لكن أول ما بشوفك بنسى العتاب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-